Magjia sipas shen Nikodhim Agjioritit (Zeri i Eterve)


                                   Magjia sipas shen Nikodhim Agjioritit (Zeri i Eterve)

Prolog
Shkon me sa do te them me poshte, te marr hua ate varg vajtues te profetit Jeremia qe edhe une te therras me dhimbje: “ Cili do te vere ne syte e mi burim lotesh, qe te qajne hidhur dite e nate popullin e te krishtereve?” (Jer. 9:1) sepse kush do te munde vertet te mos e qaje, kur te mendoje se, ndersa I Biri I Perendise fitoi me vdekjen e Tij ne Kryq mbi te gjithe demonet, te krishteret I tregojne ata perseri tropembajtes me magjite e ndryshme te tyre. Dhe cili nuk mund te mos derdhe lot hidhur, kur te mendoje se ndersa Zoti yne Jisu Krisht e cliroi nga tirania e djallit boten dhe te krishteret, te cilet, me magjine e sjellin perseri ne bote dhe e bejne perseri tiranin e tyre?

Eshte apo nuk eshte per te qare gjendja e sotme e te krishtereve, pasi me veprat dhe me mjetet e tyre satanike, ne thelb, risjellin ne jete adhurimin e demoneve? Ndersa haptazi adhurojne Perendine e vertete, fshehurazi Ate e mohojne dhe adhurojne djallin. Patjeter qe gjeja me e madhe e keqe eshte kjo: pervecse perdorin nje shumice (gjerash) magjike, as qe e kuptojne se keshtu mohojne Perendine, perbuzin Krishtin dhe perqafojne djallin. Cfare kurth I madh! I fshehte dhe mashtrues, i shpirtdemshem dhe vdekjeprures!

Prandaj pra vendosa qe te kontrolloj kurthin dhe te argumentoj se te krishteret as magjistare nuk duhet te behen, as ndonje lloj magjie nuk duhet te perdorin.

Llojet e magjive jane te shumta
Pasi djalli u nda nga nje Perendi, ra ne shume dhe u be “ I shumellojshem dhe I shumepjesshem”. Keshtu qe dhe llojet e se keqes dhe te magjive qe shpiku dhe mbolli ne njerezit e pervuajtur, jane te shumellojta dhe pothuajse te panumurta.
Ja dhe llojet kryesore:



1. Magjia ne vetvete. Do te thonim eshte nje art, me te cilin therriten demonet dhe pyeten dhe pergjigjen, here duke bere te njohur thesare te fshehur, here shpjegime enderash dhe here te fshehta te tjera. Sa e ushtrojne kete art quhen magjistare, dhe mbeshtesin se ekzistojne tre grupe demonesh: ajroret (enaerioi), te cilet I konsiderojne mireberes; tokesoret, qe I konsiderojne dhe te mire dhe te keqinj; dhe te nendheshmit, dmth ata qe ndodhen nen toke qe I karakterizojne si keqberes. Sigurisht, ne realitet te gjithe demonet jane te keqinj dhe keqberes, kurre mireberes.

2. Orakulli, falli ( manteia). Ushtrohet nga fallxhoret. Keta sherbehen nga demonet, duke perdorur pellemben e tyre te dores apo ndonje therrore (sakrifice) apo mjete mashtruese apo mjete te tjera te ngjashme. Fallxhoret thone se mund te njohin te ardhmen.

3. Vajtimi , joshja (goiteia). Ushtrohet nga vajtuesit, joshesit. Quhen te tille nga “vajtimet” qe bejne ne varre kur therrasin demonet dhe I kerkojne qe te demtojne ndonje njeri, ta paralizojne, ta verbojne, ne pergjithesi ta semurin. Gjithashtu keta mburren se nxjerrin te vdekurin nga hadhi! Ne joshesit bejne pjese dhe ata qe “shohin” fantazma te ndryshme ne varre dhe duke I hapur ato, gjoja djegin vampiret…! Nje kategori e ketyre njerezve qe quhen vajtues, bashke me therritjet e demoneve ngaterrojne (duke futur) psalme te Davidit dhe emra shenjtoresh, te Krishtit dhe te Hyjlindeses.

4. Farmakia. Farmakberesit (si kategori magjistaresh) pergatisin disa pije farmaqesh per te vdekur ndonjerin apo per ti erresuar trurin apo per ta terhequr ne dashuri trupore. Keto kryesisht I perdorin grate qe te “mashtrojne” dhe qe te terheqin burrat qe duan.

5. Fatrrefimi. Fatrrefyesit apo falltaret gjoja thone se cdo ndodhe ne te ardhmen, nga menyra se si zogjte fluturojne, nga zeri I kafsheve etj. Ne thelb, te tille jane dhe paragjykuesit (ata qe mbartin shume paragjykime). Ata verejne se ke do te takojne, kur behet fjale te udhetojne apo te peshkojne apo ne fund te fundit te bejne ndonje pune. Gjithashtu besojne tek fati( tek rasti), tek oguri dhe tek endrrat. Te tjera dite I konsiderojne te mira dhe te tjera te keqia, si le te themi te martat, dhe kane frike te nisin cfaredogjeje ne ditet e “keqia”. E kane tersllek te japin tek komshinjte drite dhe zjarr. I falen henes se re. Besojne tek zanat dhe ne figurat jo reale? Shqyrtojne reagimet e natyrshme te trupit te tyre dhe thone se filan gje do tju ndodhe meqe psh ju kruhet dora e tyre, apo ju dridhet syri I tyre apo zhurmon veshi I tyre etj si keto. Kur hedhin themele shtepie apo nisen per te lundruar me anije, therrin ne themele apo ne fundin e anijeve para se te nisen ne det, nje shpend ose nje gjedhe ose kafshe tjeter, duke ofruar keshtu therrore tek djalli.

6. Astrologjia. Astrologet thone se motivi I veprimeve te njerezve percaktohet nga levizja e yjeve. Tek yjet dedikojne orvatjet e shpirtit dhe ne formesimet e tyre qe marrin ngjarje te ndryshme te jetes. Nga keto dhe me bashkeveprimin e demoneve, gjoja parashikojne te ardhmen, duke I konsideruar keshtu si tipe te vecante “ Perendish”.

7. Filaktote (ruajteset). Keto I perdorin ata qe me demek mund ti quajme ruajtesit, te cilet I bejne duke perdredhur pe te endur dhe duke shkruar emra demoniake. Shume I varin ne qafe ose ne doren e tyre, qe ti ruajne nga e keqja. Te ngjashem me keta jane dhe ata qe peshtyjne ne toke apo gjetke, gjoja qe te pengojne me mpeshtymjen marjen me sysh.

8. Kledonet (klndoves). Me kledonet perpiqen gjoja te shtihen ne fall (parashikojne) te ardhmen dhe fatin e cdo njeriu me fjale te ndryshme, therritje dhe te tjera te ngjashme. Kledonet behen deri sot ne shume vende, dhe sigurisht ne ishujt, ne diten e Lindjes se Shen Joan Prodhromit (24 qershor). Zakonisht kane lidhje dhe me zjarre qe I ndezin njerezit para dyqaneve te tyre dhe I kapercejne nga siper.


Keto jane llojet kryesore te magjise. Ka dhe shume te tjera. Me te shumtat permenden ne Shkrimin e Shenjte dhe ne kanonet e Sinodeve te shenjta (kryesisht te Sinodit te 6 Ekumenik).

Pse Perendia ndalon magjite?

Tani eshte koha te themi, se eshte plotesisht e cuditshme te kryhen nga te krishteret te gjitha keto lloje te magjive. Sepse nese keto ndaloheshin per Hebrenjte, te cilet ishin shpirterisht foshnje, aq me teper ndalohen tek te krishteret, bijte e se vertetes dhe te hirit te ungjillit?

Ne Defteronom Perendia urdheroi Hebrenjte: “Tek ty (Izrael) te mos gjendet asnje qe te “pastroje” djalin e tij dhe vajzen e tij me zjarr; asnje qe te mos shtjere ne fall apo ne short, qe te parashikoje te ardhmet me zera (kledonet) dhe te vereje shenjat (Oionet); magjistar, qe te merret me yshtje, me mediume qe konsultojne frymerat, as me magjistare as me ndjellje te vdekurish,...( Defteronomi ose Ligji I Perterire). Gjithashtu ne Levitik, shton qe asnje te mos I afrohet atyre qe I bejne keto gjera, qe te mos ndotet: “ Te mos iu ngjiteni (tek magjistaret) dhe ndoteni nga ata; Une jam Zoti Perendia juaj”(Lev. 19:26,31).

Perendia I ndalon magjite, sepse I drejtojne sa ata qe I perdorin aq dhe ata qe I kerkojne ne falje dhe ne adhurim te demoneve. Per kete perbejne dhe mekat te vdekshem. Nga ana tjeter, perseri, magjite nuk mund te ofrojne ndonje dobi. “ Urtesia e Sirahut 34:5). Per kete arsye apostujt e shenjte japin urdher tek te krishteret, te mos perdorin asnje lloj magjish: “ Mos bej magji, mos bej magani … (Urdherimet e Ap. 7, 3).

Te krishtere mendoni se kur moret Pagezimin e shenjte, prifti ju pyeti apo ndoshta vete Krishti: “E mohon satanane dhe gjithe veprat e tij dhe gjithe adhurimin e tij dhe gjithe lavdine e tij?” ( shih lutjen) Dhe secili prej jush me gojen e nunit te tij, u pergjigj: “ E mohoj”. Jo vetem satanane por dhe veprat e tij dhe adhurimin e tij dhe lavdine e tij. Por cili eshte adhurimi I satanait: Shen Kirilli I Jerusalemit pergjigjet, se jane mandate ( te shtenat fall), pijet vdekjeprurese, epshsjellese dhe te gjithe llojet e tjera te magjive qe I renditem. Gojarti I Hirshem thote se jane teatrot (e shfrenuara), hipodromet, kledonet dhe cdo mekat.

Pra vellezer te dashur, nuk e kuptoni se per ate pohim dhe betim tuajin ne oren e pagezimit, do tju kerkohet llogari diten e Gjyqit? Nuk e dini se absolutisht duhet ta mbani marreveshjen, qe bete me Perendine? Si e lini Krishtin dhe shkoni tek magjistaret dhe ne magjistricat, dmth ne vete djalli?

Kjo fjale, “ E mohoj satanane dhe gjithe adhurimin e tij dhe gjithe lavdine e tij”, duhet te jete gjithmone ne gojen tuaj dhe ne mendjen tuaj, si fre dhe pengese nga cdo lloj magjie. Kjo fjale do tju beje te mos keni frike pergjigjet dhe rastet e keqia” te njerezve dhe fluturime zogjsh dhe te tjera te ngjashme kur te dilni nga shtepia juaj. Kjo fjale I bashkelidhur me shenjen e Kryqit, do tju beje te mos keni frike as vete djallin me te gjithe shpuren e tij. Vetem mos reshtni ta perserisni gjithmone dhe kurdohere ashtu sic keshillon goja e arte e shen Joanit:
“ Ju lutem te qendroni te paster nga kurthi I magjise, duke pasur si mbeshtetje kete fjale. Dhe sic kurre nuk do te shkoni ne pazar pa rroba apo kepuce, keshtu dhe te mos shkoni asgjekundi pa thene duke nisur frazen: “ Satana te mohoj ty dhe lavdine tende dhe adhurimin tend dhe me ty o Krisht bashkohem”. Asnjehere mos dil nga porta e shtepise sate pa fjalet e mesiperme. Sepse jane mbeshtetja jote, arma jote, kalaja e pamare qe te rrethon. Paralelisht vulosu dhe me shenjen e Kryqit. Keshtu jo vetem njeri por dhe ai djalli nuk do te mund te te demtoje, duke te pare ngado me kete mburoje armatimi” .

Pse te krishteret rane ne magjira.

Shkaku qe te krishteret e sotem rane ne veprat e djallit dhe patjeter ne magjite, eshte se nuk u bie ndermend per ato premtime qe dhane tek Krishti kur u pagezuan, por I harruan dhe perfundimisht I fshine nga kujtesa e tyre dhe nga zemra e tyre. Prandaj dhe tek ata behen realitet ato qe tha Zoti:
“ Kur fryma e papaster (demoni) del nga njeriu, shkon ne vende te shkreta duke kerkuar prehje por nuk gjen. (Sepse prehje gjen vetem kur e sundon njeriun dhe I ben te keqe). Atehere thote: “ Le te kthehem perseri ne shtepine time.(dmth ne zemren e njeriut), nga ku ika”. Dhe kur vjen e gjen shtepine te pambrojtur, te fshire, te stolizur, gati.(Dmth e gjen njeriun te pakujdesshem, te ekspozuar qe ta pranoje perseri) Atehere shkon, sjell dhe shtate demone te tjere, sigurisht me dinake, hyn bashke me ta ne zemren e njeriut dhe banon aty perfundimisht. Keshtu gjendja e njeriut se fundmi behet me e keqe nga cishte me pare (dhe nga pagezimi)”. (Mt. 12:43-45).
Pra sa te krishtere merren me magjira, largojne nga zemrat e tyre hirin hyjnor, Shpirtin e Shenjte dhe vendosin brenda tyre frymen e papaster, demonin. Atehere me veprimet (fuqine) demoniake bejne cdo gje satanike dhe te cuditshme.
Rrjedhimisht, sa merren me magjite si mund te quhen te krishtere? Te krishtere dhe magjistare njekohesisht ? Te krishtere dhe demonoadhurues? E padegjuar! E pamundur! Si mund te bihen dakort drita dhe erresira, bijte e Perendise me bijte e djallit?... Me kot thone keta njerez se jane te krishtere. Vetem me fjalet jane te krishtere, por me veprat e tyre tradhetare te Krishtit, idhujtare te pabese dhe adhurues I satanit.
Demonet nuk te sherojne por te vdesin.

Por cfare paravendosin disa te krishtere?
Ne thone perikim tek magjistaret (dmth tek demonet) meqenese:
a) Gjejme sherim per semundjet tona,
b) Mesojme te ardhmen dhe te tjera gjera te fshehta,
c) I kemi frike demonet dhe duam qe nepermjet magjise ti bejme per vete.

Le te pergjigjemi per keto ( me siper):

a) Vetem Perendia sheron vertet.
O njeri I pamend, periken tek magjistaret per tu sheruar? Dhe beson se djalli realisht do te sheroje semundjen tende? Ai “ qe nga fillimi ishte njerivrases” (Jn. 8:44) dhe vrau te gjithe gjinine e njerezve. Si tani do te behet doktori yt. A nuk pe se demonet nuk mund te sheronin as magjistaret e tyre nga plaget, te cilat ua shkaktoi Moisiu ne Egjipt (Eks. 9:11)? Dhe tani ty do te te bejne mire? Dhe nese demonet nuk u vjen keq per shpirtin tend, si do tu vije keq per trupin tend? Gjera qesharake! Sepse nuk ka gje me te embel se sa djalli te torturoje njeriun me cdo menyre. Me e lehte eshte te jape te ftohte ose zjarr ose flake debora se sa realisht te sheroje djalli. As nuk mund, as nuk do, as nuk di si te sheroje. Por dhe nese supozohet (upotethei) se edhe mund, edhe do edhe di, perseri nese Perendia nuk e lejon, nga vetvetja asgje nuk mund te beje.

Atehere beso o vella, se vetem Perendia eshte doktori I vertete I shpirtrave dhe I trupave. Magjistaret dhe demonet sherojne jo ne te vertete por ne fantazi. Por dhe nese duan qe te sherojne trupin tend me lejen e Perendise, ta dish se e sherojne me qellim te vdesin shpirtin tend. Si ndodh keshtu? Duke te te terhequr nga besimi I Krishtit dhe duke te te bindur ty te besosh tek ata. Tashme cila eshte dobia jote, nese ketu ke shendet te perkohshem, ndersa atje (ne ferr) nje vuajtje te perjetshme? Dem te shkoje ky shendet? Dem te shkoje kjo jete?

Djalli vellezerit e mi eshte nje peshkues shume I rafinuar. Vendos nje karem te vogel dhe do qe te kape nje peshk te madh. Me gezim ju jep pak shendet, vetem e vetem qe tju privoje parajsen, qe tju (denoje) me vuajtje te perjetshme!
Si mundeni qe per problemin me te vogel te braktisni Krishtin me te emblen –krijuesin, shpetimtarin, doktorin tuaj te vertete- dhe te shkoni tek djalli I mallkuar- vrasesin dhe tiranin tuaj? Si ju ben zemra te perbuzni kaq shenjtore, qe jane miq dhe bamires dhe sheruesit tuaj, dhe te ikni tek magjistaret dhe tek demonet te cilet jane armiqte tuaj me te betuar?

Me te vertete e besoni se ato qe ben nje grua e keqe e marre dhe e shthurrur, nje cigane, nje magjistare, nuk mund ti beje Krishti?
Besoni se me qymyret dhe me petalet dhe me filaktote diabolike ( gjoja ruajteset) te pakten nuk kane fuqi te barabarte Kryqi, ajazma dhe mjetet e tjera shpetuese dhe sheruese te besimit tone? Ah krijesa pa vlere! Ah brez I pabese dhe zemergur! Sa te drejte ka Krishti yne te merzitet dhe te therrase me ankim bashke me profetin Isaia: “ Degjo o qiell dhe ti o dhe, kushtoi kujdes… Linda bij dhe I rrita por ata me mohuan”(Isaia 1:2).

Qe te mos deshperohet pra Jisui per shkakun tuaj, qe te mos dukeni dhe ju te pavlere tek ky bamiresi juaj I madh, ju lutem, vellezerit e mi, mos shkoni ne magjistare dhe ne magjistare dhe ne cigane. Edhe kur te semureni te rendni dhe te perikni tek Krishti me besim te gjalle dhe prej Tij te kerkoni sherimin tuaj. Sepse Ai eshte ati juaj I dashur. Dhe nese semundjen ju a dha, ju a dha qe tju provoje durimin tuaj, qe tju kurorezoje me shume dhe qe te shohe nese e doni vertet. Akoma te perikni tek Zonja Hyjlindese, qe sheron te semuret dhe ngushellon te deshperuarit. Se fundi te perikni tek te Gjithe shenjtoret dhe tu luteni nxehtesisht. Ne kete menyre do te perfitoni sherimin tuaj te vertete.

Edhe nese nuk gjeni sherimin tuaj te shumekerkuar edhe nese Perendia ju le te hiqni, meqe kjo I intereson shpirtit tuaj, perseri duhet te mbeteni burrerore dhe te qendrueshem ne besim. Me mijera here te preferoni vdekjen, se sa te perikni tek magjistare dhe keshtu te mohoni Krishtin.

b) Vetem Perendia njeh te fshehtat dhe misteret.
Sa duan te mesojne te ardhmen gjera te ndryshme te fshehta, le te njohin se vetem Perendia njeh te gjitha te fshehtat dhe vetem Perendi paranjeh te ardhmen(ta melonta). Engjejt dhe njerezit ndonjehere I njohin keto gjera mistike, por jo nga vetja e tyre, por nga zbulesa e Perendise.magjistaret dhe demonet, meqe jane te erresuar dhe nuk kane ndricimin e Perendise, nuk mund te njohin asgje te fshehte, as se cfare do te ndodhe tek cdo njeri. Sepse njeriu eshte I vetpushtetshem. Nese do qendron ne e mira, nese nuk do qendron ne e keqja. Pra eshte I panjohur zhvillimi dhe fundi I tij. Prandaj dhe Perendia perqesh (perigjela) Babilonen, ku banoret e saj besonin tek astrologet dhe tek demonet dhe u thote: “Le te te shpetojne astrologet tani! Le te parashohin veshguesit e qiellit se cfare ka per te te ndodhur!” (Isaia 47:13).

Sigurisht qe demonet paranjohin shume, por siperfaqesoret dhe te natyrshmet, duke nxjerre perfundime per ngjarje nga ligjet e natyres. Perndryshe si dhe shume njerez dhe shkencetare. Por ato qe gjenden ne thellesine e zemres se njeriut dhe varen nga motivimi I tij, vetem Perendia I njeh me perpikmeri. Ata konkludojne disa nga levizjet e trupit dhe sjelljen e jashtme te njeriut. Keshtu qe edhe sa duket se I paranjohin, I njohin te mugeta , te paqarta dhe te padallueshm. Prandaj dhe sperkatja e veshjeve ishte …dykuptimeshe; mund te interpretoheshin dhe keshtu dhe ashtu.

Tani le te vijne ketu te krishteret qe shkojne ne magjistare dhe ne magjistare ose qe tju thone te ardhmen ose qe tu shpjegojne enderat e tyre ose tu bejne te dukshme gjera te humbura apo thesare te fshehura. Them le te vijne, per ti thene se profeti Isaia tha dikur tek Izraeli: Njerez te pamend, deri kur do te beheni te cale ne te dy kembet? Deri kur do te besoni dhe tek Krishti dhe tek magjistaret, dmth tek demonet? Sepse nese besoni se Krishti, si Perendi qe eshte I njeh te gjitha dhe I shfaq tek cilet ai deshiron, si nxitoni tek magjistaret? Nese ne te kundert, besoni se magjistaret kane njohjen e se vertetes, si I faleni Krishtit dhe me kot quheni te krishtere. Nuk e dini qe nuk mund te punoni per dy zota?

Do te pyesnit, por pse ndonjehere disa gjera qe parathone demonet dalin vertet?
a) Sepse nuk besoni palekundje tek Zoti dhe vetem, por dhe tek demonet. Keshtu per pabesine tuaj, Perendia lejon te behen ato qe ata parathone.
b) Meqe duke shkuar tek demonet dhe duke kerkuar ndihmen e tyre, beheni vete sherbetore te djallit, hyni nen pushtetin e tij. Keshtu, mund tju beje cfare te doje. Pra, cfaredo tju thote e realizon ashtu si nje keqberes kur skllaveron ndonje njeri: nese I thote se do te jetoje do te jetoje; nese I thote se do te vdese do te vdese; sepse eshte ne doren e keqberesit te beje ose njeren ose tjetren. Shen Joan Gojarti thote ne lidhje me kete: “ Le te supozojme se nje princ nen moshe (qe nuk ka plotesuar moshen e mbreterimit) braktis pallatin e tij, shkon ne nje vend te shkrete dhe hyn me deshire nen pushtetin e nje kujdestari. Me thuaj, mundet ky kujdestar ti thote qe me pare me siguri nese do te jetoje apo do te vdese? Sigurisht qe mundet! Por jo meqe parapa te ardhmen, por meqe duke u bere pra zot I princit, ka mundesine ti beje cte doje ose ta vdese ose ti dhuroje jeten”.
Prandaj vellezerit e mi te krishtere, mos besoni ne paranjohjen e demoneve, sepse ne realitet asgje nuk paranjohin. Vetem tek Zoti te keni besim te thelle, dhe ai do tju zbuloje ato qe duhet te njihni.

c) Te krishteret nuk duhet ti frikesohen djallit dhe demoneve.
Pse te krishteret e mi, me magjite e ndryshme I plotesoni tekat djallit (beni nderet e djallit)? Ai nuk ka pushtet dhe fuqi te shkaktoje as dhe tundimin me te vogel. Pasi Krishti u trupezua, djalli humbi pushtetin e tij tiranik. Zoti Perendinjeri I dermoi koken dhe la vetem bishtin e tij qe ta tunde, keshtu qe te sterviten dhe te kurorezohen besimtaret. Tani vetem me mashtrime do te vere ne kurth njerezit ne te keqe dhe jo si me pare ne menyre tiranike. Dmth vetem mendime te keqia mund te na vere, por nga deshira jone varet nese do ti pranojme apo do ti largojme. Megjithate, asnje tundim nuk mund te ndodhe tek njeriu nese nuk e lejon Perendia. Pra me kot demonet I merrni me te mire me magjira, sepse nuk mund te bejne asgje pa lejen e Perendise.

Si I denon Perendia magjistaret dhe sa perikin tek ata.
Pas ketyre qe thame, eshte e mirekuptueshme se pse Perendia I denon ashper sa merren me magjite apo I perdorin.

Ne Dhiaten e Vjeter urdheroi qe te vdesin me gure sa behen magjistare, farmake (medium) etj. (Lev. 20:27). Por dhe nje shumice e tere njerezish, qytete te medha dhe te lavdishme, u dorezuan ne uri dhe ne masakra dhe ne zhdukje per shkak te magjive, sic dhe Ninive (Naum 3:1), Babilona (Isaia 47:1-9), akoma dhe Jerusalemi (Jer. 14:14)shih vargjet.

Gjithashtu, Kisha jone cakton denime te medha (epitimia). Per shembull, Sinodi I 6 Ekumenik ( kanoni i 61) kanonizon me largim 6 vjecar nga Kungimi Hyjnor sa perikin(katafigi) ne magjistare, sa “ te thone fatin” dhe sa bejne gjera te kesaj natyre. Nese qendrojne ne veprat e tyre dinake perfundimisht I ndajne nga Kisha.
Sinodi lokal I Angires (kanoni i 34) kanonizon me 5 vjet privim nga Kungimi Hyjnor sa futin (sjellin) magjistare ne shtepite e tyre qe te gjejne magjite qe I bene te tjere.
Vasili I Madh ( kanoni i 65) I vendos fallxhoret dhe mediumet ne te njejtin fat me vrasesit, duke I denuar me 20 vjet largim nga Kungimi Hyjnor.

Si te ruhen te krishteret nga magjite.

Per tu mbrojtur nga magjite dhe nga veprimet e demoneve, te gjithe te keni- te vegjel dhe te medhenj, burra dhe gra- te varur ne qafen tuaj Kryqin e Nderuar. Demonet dridhen nga shenja e Kryqit dhe kur e shohin ikin larg. Ashtu sic pohuan vete tek shen Joan Bostrino, qe kishte pushtet kundrejt frymerave te papastra, tre gjera kane frike me teper: Kryqin, Pagezimin e shenjte, dhe Kungimin Hyjnor.

* (le te shenojme ketu se shenja e Kryqit, misteret dhe mjetet e tjera shenjteruese te Kishes sone nuk veprojne me menyre magjike, por nevojitin besimin tone te thelle dhe luften tone shpirterore nen drejtimin e nje Ati shpirteror (prifti). Pa keto kritere, te gjitha mjetet shenjteruese te Kishes mbeten jo ne veprim.. Gjithashtu sic pa vepruar mbeten dhe ne ato raste, kur I perdorin magjistare te ndryjshem. Ata (… te “turbullojne ujin dhe per te mashtruar viktimat e tyre te …(afeli), perdorin kryqe, ikona, qirinj, themiam(libavi) therrasin emrat e Krishtit dhe te shenjtoreve, perserisin lutje te ndryshme, kryejne (synistoun) celebrimin e Efqelise dhe te tjera.)

Gjithashtu te keni ne shtepite tuaja por dhe me vete, Ungjillin e shenjte. Dhe sigurisht qe ta studioni. Ne kedo shtepi qe ka Ungjill, nuk hyn djalli.
Ciftet, per te mos u pasur frike “lidhjes”(qe te pengon te besh femije), para se te martohen duhet te rrefehen, te kreshmojne tri dite, te lidhin misterin e marteses me kryerjen e Liturgjise Hyjnore dhe keshtu te kungohen me misteret e frikshme. Para se gjithash ciftet te kene besim te qendrueshem dhe te patundur tek Zoti dhe Ai do te shperbeje veprimet e demoneve.

Nese besimin e paket te disa te krishtereve, demonet shfaqin fantazma te ndryshme ose ne varre ose ne shtepi ose gjetke, te therritet prift, te behet agiasme dhe te sperkatet vendi. Keshtu me hirin e hyjnor, prishet cdo veprim demoniac.
Se fundi, kur nje I krishtere behet fjale te ndertoje shtepi ose te ndertoje varke etj. le te ftoje nje prift ti beje ajazme dhe te lexoje lutjen e Kishes sone te pershtatshmen per rastin.

Epilogu

Magjistarer, magjistaret dhe sa tek ata perikin, nuk kane vend tek mbreteria e qiejve. E humbasin parajsen. Edhe ku dergohen? Mjere! Ne ferrin e perjetshem bashke me te pabeset dhe idhujtaret (Zbu.21:8). Tju them dhe dicka te tmerrshme? Do te vuajne ne ferr me keq se sa idhujtaret. Sepse ata sic ne pabesi linden, keshtu edhe vdiqen. Nuk u pagezuan ne emrin e Trinise se Shenjte. Nuk besuan tek Krishti. Por te krishteret, te pagezuarit qe u bene bij Perendie “sipas hirit” qe u ushqyen me Trupin dhe me Gjakun e Zotit, si guxuan dhe I perbuzen dhe I mohuan dhe u kapen me magjira?

Per dashurine e Krishtit dhe per shpetimin e shpirtit tuaj, vellezerit e mi mbrohuni nga magjia! Dhe perseri ju them, mbrohuni! Mos shkoni tek magjistare dhe magjistare. Tek te gjitha rastet dhe per te gjitha nevojat tuaja te perikni ne ndihmen e Perendise, ne mbrojtjen e Hyjlindeses dhe ne ndermjetimet e shenjtoreve. Keshtu dhe nga semundjet dhe nga nevojat tuaja do te cliroheni, dhe nga ferri I perjetshem do te shpetoheni dhe mbreterine qiellore do te trashegoni.

Perktheu: Thoma Shkira


Shen Nikodhim Agjioriti