Më…


Më…
Gjëja më shkatërruese – Mërzitja.
Gëzimi më i madh – Të japësh.
Humbja më e madhe –Të humbësh respektin ndaj vetes.
Puna që të sjell më tepër kënaqësi – Të ndihmosh të tjerët.
Karakteristika më e shëmtuar e personalitetit të njeriut – Egoizmi.
Tipat më të rrezikshëm – Ata që iu kushtohen udhëheqësve.
Burimi natyral më i madh – Rinia jonë.
Problemi më i madh për t’u kapërcyer – Frika.
Ilaçi më efektiv për fjetje – Paqja e mendjes.
Sëmundja më e keqe – Justifikimet.
Fuqia më e madhe në jetë – Dashuria.
Personi më i padëshirueshëm – Thashethemexhiu.
Kompjuteri më i pabesueshëm i botës – Truri i njeriut.
Gjëja më e keqe – Të jesh pa shpresë.
Arma vdekjeprurëse – Gjuha.
Pasuria më e madhe – Besimi.
Emocioni që nuk ka vlerë – Mëshira ndaj vetes.
Veshja më e bukur – Buzëqeshja.
Pozicioni më i çmuar – Ndershmëria.
Stacioni më i fuqishëm për komunikim – Lutja
Gjëja më e rëndësishme në jetë – Perëndia.

No comments:

Post a Comment