" ... Unë do t’ju çliroj nga skllavërimi i tyre dhe do t'ju shpëtoj me krah të shtrirë ... ".

" ... Unë do t’ju çliroj nga skllavërimi i tyre dhe do t'ju shpëtoj me krah të shtrirë ... ".
Eksodi 6:6
Pavarësisht se çfarë po ndodh në jetën tënde, pavarësisht si po të trajton dikush, Perëndia do të të çlirojë prej çdo gjëje që të pengon. Ai dëshiron të të shpëtojë dhe të të tregojë dorën e Tij të fuqishme të hirit dhe bekimit. Një përkthim thotë: "Me vepër të veçantë dhe të fuqishme".
Çfarë do të thotë kjo? Kjo do të thotë që nëse ti qëndron në besim edhe në kohë të vështira, Perëndia do të shfaqet me bekime të vrullshme. Ai do të sjellë kthesë të mbinatyrshme, përparim të mbinatyrshëm, përkrahje të mbinatyrshme dhe çlirim të mbinatyrshëm.
Perëndia thotë: "Unë do të të çliroj nga skllavëria e varfërisë dhe nevojave. Unë do të të çliroj nga barra e depresionit dhe dekurajimit. Unë do të të çliroj prej çdo varësie, prej çdo zakoni të keq".
Mos jeto më në skllavërinë e asgjëje! Krahu i çlirimit të Perëndisë është shrirë drejt teje. Ai po të çliron ty prej çdo lloje skllavërie, që ti të jetosh jetën e triumfit që Ai ka përgatitur për ty! Amin.