Ç’do të thotë Krishtlindje?
Ç’do të thotë Krishtlindje?
Krishtlindje do të thotë shumë gjëra për shumë njerëz, por ç’do të thotë
Krishtlindje për ty? Ç’do të thotë Krishtlindje për ne si të krishterë
Orthodhoksë?
Krishtlindje do të thotë që
“Fjala (Perëndia e përjetshëm) mori trup dhe banoi ndër ne. Plot hir e të
vërtetë. (Jn.1.14) Ai e bëri këtë për të na treguar dashurinë e madhe që ka për
ne.
Krishtlindje do të thotë që
Emanueli ka ardhur, Perëndia nuk është një mekanizëm i papërcaktuar ose një
superfuqi që përshkon universin nëpërmjet kontrollit prej së largu. Ai
është një Person, “Emanuel – Perëndia me
ne”. Dhe ju do ta quani atë Jisu, sepse Ai do të shpëtojë popullin e tij nga
mëkatet e tyre”. Perëndia është një Person i cili dëshiron të ndërtojë një
lidhje personale me ty. Ai është një Person që mund t’i lutemi, një Person që
kujdeset për ty, një Person që ka ruajtur për ty një vend në qiell.
Krishtlindje do të thotë që
Perëndia ka vizituar popullin e Tij. Por fjala vizitoj nuk është e përshtatshme
nëse ka kuptimin që Ai erdhi të kalojë disa vjet me ne dhe pastaj të na lërë
sërish. Ai erdhi, jo thjesht të vizitojë, por të qëndrojë: “Ja, Unë jam me ju,
gjithmonë, deri në fund të botës”. Me ne
në gëzimet tona, me ne në hidhërimet tona, me ne në jetë, me ne në vdekje. Ai
erdhi në Betlehem. Ai vjen tani. Dhe Ai do të vijë në fund të kohërave për të
gjykuar të gjallët e të vdekurit.
Krishtlindje do të thotë që
“njerëzit që ecnin në errësirë panë një dritë të madhe”. Që tani e tutje ne
ecim me guxim në luginën e errësirës, sepse ecim dorë për dore me Atë, i Cili
është Drita e Botës.
Krishtlindje do të thotë që
ne nuk duhet të jemi viktimat dhe të terrorizuarit e mëkateve të shkuara. Sepse
dhurata e madhe e Perëndisë për ne në Krishtlindje është Një Shpëtimtar. Ai I
Cili erdhi të zhduk mëkatet e së shkuarës. Perëndia dërgoi Birin e Tij,
Krishtin, për të përqafuar gjithësinë dhe gjithçka në të. Në Krishtlindje ne
përqafojmë Atë.
Krishtlindje do të thotë që
Perëndia u kujdes aq shumë për të dhënë më të Mirën. “Sepse Perëndia aq e deshi botën, sa dha Birin e Tij të
Vetëmlindurin, që të mos humbasë kushdo që t’i besojë Atij, po të ketë jetë të
përjetshme”. (Jn 3.16) Prandaj dhe shën
Pavli shkruan: “Sepse ai që nuk kurseu Birin e Tij, po e dorëzoi për të gjithë ne, si nuk
do të na i falë ne të gjitha bashkë me Atë?” (Rom 8.32)
Krishtlindje do të thotë që Perëndia
erdhi ndër ne në Person. Ai nuk dërgoi një engjëll, ose një shenjtor, ose një
profet. Ai vjen Vetë.
Një herë dikush i thotë Perëndisë:
Mos dërgo Moisiun, Zot, mos dërgo Moisiun!
Ai theu pllakat e gurit.
Mos dërgo Elian për mua, Zot! –
Ai zbriti zjarr nga qielli.
Mos dërgo Pavlin, Zot!
Ai është aq i mësuar saqë
Unë ndjehem si fëmijë i vogël kur lexoj letrat e tij.
O Zot,Jisu, eja vetë!
Nuk kam frikë nga Ty.
Ti i more fëmijët e vegjël
si dele të grigjës Tënde.
Ti fale gruan kurorëshkelëse,
Ti shërove gruan e ndrojtur,
që u fut mes turmës dhe të preku.
Ne nuk kemi frikë nga Ty,
Prandaj, eja Zot Jisu!
Dhe Ai erdhi!
Krishtlindje do të thotë që janë dy
lindje të Krishtit: njëra në botë në Betlehem; tjera në shpirt kur rilindim
shpirtërisht. Nëpërmjet Mistereve të shenjtë të Pagëzimit dhe Falënderimit
hyjnor –Eukaristisë – Krishti lindet në Betlehemin e dytë, në zemrën dhe
mendjen tonë, në shpirtin dhe trupin tonë. Ai që është Perëndia i parajetëve
bëhet një foshnje e sapolindur, që ne të mund të kthehemi e të bëhemi foshnja
për Të. Fjala e Perëndisë e Vetëmlindur, Njëri prej Trinisë, bëhet njëri, që
njëriu nëpërmjet hyjnizimit të mund të bëhet “marrës i Natyrës Hyjnore”.
Shpella e errët e bagëtive pa gojë në Betlehem u bë qiell dhe u mbush me dritën
e gëzueshme dhe të pakrijuar të Hyjnisë. Krishti lindi që shpirtat tanë të
errët të mbushen me dritë. Prandaj dhe ne e ftojmë Birin Hyjnor të Perëndisë të
vijë e të banojë në ne kur lutemi me anë të lutjes para Kungimit: “…Por siç e ule veten së larti për ne, ule
dhe tani në përuljen time. Dhe siç denjove të shtrihesh në shpellë dhe në
grazhd të kafshëve, denjo të hysh dhe tani në grazhdin e shpirtit tim të
paarsyeshëm dhe të trupit tim të njollosur…”.
Ai që lindi në Betlehemin e parë, duhet
të vijë e të lindë në Betlehemin e dytë, - në shpirtin tënd dhe të timin!
Ç’e mirë është
për mua
Nëse kjo lindje
e përjetshme e Birit Hyjnor
zë vend
gjithmonë, po nuk zë vend brenda meje?
Dhe ç’e mirë
është për mua,
Nëse Maria është
plot hir
Dhe unë nuk jam
plot hir?
Ç’e mirë është
për mua
Që Krijuesi të
lindë Birin e Tij
Nëse unë nuk e
lejojë atë të lindë te unë tani në kohën dhe kulturën time?
Prandaj, kjo
është përmbushja e kohërave:
Kur Biri i
Perëndisë ka lindur në ne.
Ka disa njerëz që e kanë të vështirë të besojnë në
mrekullitë e Jisuit. Ata thonë: si mund të besojë dikush që Jisui eci mbi ujë,
ose ushqeu 5 mijë njerëz, ose që lindi nga virgjëresha, ose që ngjalli të
vdekurit dhe që vet Ai u ngjall së vdekurësh? Si mund t’i besojë dikush gjithë
këto?
Por, vështirësia e vërtetë nuk ka të bëjë vetëm me
mrekullitë. Ajo ka të bëjë me mesazhin e Krishtlindjes, me Mishërimin. Në fakt
e vërteta është që Jisui i Nazaretit ishte dhe është Perëndia i bërë njëri,
Personi i dytë i shën Trinisë, njëri i plotë dhe Hyjni i plotë. Nëse Jisui
ishte i njëjti Person me Fjalën e përjetshme, nëpërmjet të Cilit u krijua bota,
atëherë nuk është e çuditshme - aspak e
çuditshme – që Ai eci mbi ujë, lindi nga virgjëresha, dhe ngjalli të vdekurit.
Nëse Ai ishte vërtet Biri i Perëndisë, do të jetë më e çuditshme dhe më
befasuese nëse Ai do të vdiste dhe nuk do të ngjallej sërish! Ardhja e
Perëndisë tek ne në Krishtlindje është në vetevete një mister i pazbulueshëm,
por është një mister që i jep kuptim çdo gjëje tjetër që përmban Dhiata e Re.
Sepse Ai që lindi nuk ishte një tjetër Sokrat, ose Platon, ose Aijnshtajn, por
Biri i përjetshëm i Perëndisë. Nëse ti fillon duke mohuar që Jisui është Biri i
Perëndisë, atëherë ti do të kesh problem me gjithçka që ka të bëjë me
mrekullitë.
Ja se ç’do të thotë Krishtlindje për një të krishter të
arsyeshëm:
Skena e grazhdit
më tregon që Jisui është gati të vijë e të ecë me mua në këtë botë.
Ai njohu dhimbje,
përbuzje dhe vuajtje në kohën e tij. Ai vuajti nga dhuna. Ndërsa ai vështron
nga grazhdi ka të drejtë të më pyesë pse unë pres të jetojë në një botë të
përsosur kur ai nuk jetoi kështu?
Nëse futem
thellësisht në gjithë këtë, filloj të kuptoj që lavdia e Jisu Krishtit në jetën
time është që Ai shpërndau errësirën time dhe më kërkon mua të ndaj dritën e
tij.
Do ta mbyll këtë shkrim me fjalët e Karlote Adelsperger,
në atë se ç’janë Krishtlindjet për të:
Krishtlindjet
erdhën për mua,
kur lejova Jisuin
të më mbështjellë me dashurinë e Perëndisë.
Krishtlindjet
erdhën për mua,
Kur zbulova që
jam pjesë e grigjës për të cilën Perëndia kujdeset,madje edhe natën.
Krishtlindjet
erdhën për mua,
Kur u gëzova,
duke ditur që lajmi i gëzimit të madh të Krishtit ishte për të gjithë njerëzit,
dhe unë jam një
përcjellës i këtij lajmi.
Krishtlindjet
erdhën për mua,
Kur dashuria dhe
urtësia e Tij
më mësuan t’ju
shërbejë të tjerëve,
dhe ky shërbim i
ofrohet vet Atij
si ari, temjani
dhe miro ime.
Gëzim në botë! Zoti ka ardhur!
Atë Anthony M.
Coniaris