Ai nga lart shtriu dorën, më mori dhe më nxori jashtë ujërave të shumta!

Ai nga lart shtriu dorën, më mori dhe më nxori jashtë ujërave të shumta. Ps. 18:16
Pavarësisht çfarë po ndodh në jetën tënde, pavarësisht si po të trajton dikush, Perëndia ka plan të të çlirojë nga çdo gjë që të pengon të ecësh përpara.
Ai dëshiron të të shpëtojë dhe të të shfaqë dorën e Tij të fuqishme të hirit dhe bekimit, “me anë të veprës së tij të veçantë dhe të fuqishme”. Çfarë do të thotë kjo? Kjo do të thotë që nëse ti qëndron në besim edhe në momentet e vështira, Perëndia do të të shfaqet me bekime të vrullshme. Ai do të të sjellë kthesa të mbinatyrshme, përjetime të mbinatyrshme, përparim të mbinatyrshëm dhe çlirim të mbinartyshëm.
Perëndia po të  thotë: “Unë do të çliroj prej sklavërisë së varfërisë dhe boshllëkut. Do të të çliroj nga barra e depresionit dhe dekurajimit. Do të të çliroj nga çdo varësi, nga çdo zakon i keq”.


Nuk ke për të jetuar më në skllavërinë e asgjëje! Perëndia ka zgjatur drejt teje dorën e Tij e çlirimit.

Ai po të çliron nga çdo skllavëri kështu që ti mund te jetosh jetën e fitores që ai ka përgatitur për ty. Amin.

No comments:

Post a Comment