Ti nuk je vetëm, ke dhjetë engjëj përkrah teje!


Dhjetë engjëj përkrah nesh
Dhjetë engjëj ecin përkrah meje çdo ditë e çdo moment. Dhjetë engjëj ndihmojnë të më drejtojnë, të më ngushëllojnë dhe të më mbrojnë. Ata kanë qenë ngushëllimi im që kur isha i vogël.
Tani ju mund të më pyesni: Pse dhjetë? A mendon se je shumë i veçantë? Pse jo një, dy apo tre? Pse dhjetë? Sigurisht, ti nuk ke nevojë për kaq shumë.
Secili engjëll ka një punë të veçantë për të bërë. Ata janë  engjëj dhe unë po i specifikoj.


Të gjithë njohim BESIMINSHPRESËN, dhe BAMIRËSINË. Ata janë engjëj të bukur dhe të gjithë përpiqen shumë. Por janë edhe shtatë të tjerë që ju i shihni, dhe secili prej tyre na mbron dhe na ngushëllon.


Engjëlli i katërt, është engjëlli që e quaj TOLERANCË. Të cilin unë kam frikë se nuk e përdorim shumë, sepse nëse do ta përdornim, nuk do të ekzistonte fanatizëm ose urrejtje.

Engjëlli tjetër është ai që e quaj FALJA, të cilin mund ta përdorim. Ne nuk mund të bëjmë dot  pa falur gjithnjë e më shumë në zemrat tona.

Pastaj kemi dhe engjëllin që unë e quaj BUKURIA. Shohim shumë gjëra të pahijshme në jetë. Unë nuk njoh qoftë edhe një shpirt që mund të bëjë diçka pa kërkuar më tepër bukuri shpirtërore në jetën e tij.

Dy engjëjt e tjerë i quaj GËZIMI DHE LUMTURIA. Ata shpesh i shohim  të ecin dorë për dore.

Engjëlli im i preferuar është ai që unë e quaj MIK. Ky engjëll i vogël është ai që mund të sjellë pasuri të vërteta në jetën tonë. Unë kam dëgjuar shpesh thënien: “Që të kesh një mik, së pari duhet të jesh një mik”.  Dhe më besoni, kjo është më se e vërtetë. 

Dhe i fundit është engjëlli që unë e quaj DASHURI. Ndonjëherë ai duket aq i turpshëm, saqë mund të mendojmë se është duke fjetur. Por jo, ai është gjithmonë pranë nesh. Vetëm nëse do të hapim zemrën tonë, do ta shohim duke qëndruar atje. Dhe nëse e bëjmë këtë do të shohim që edhe të gjithë engjët e tjerë do të mund t’i shohim fare lehtë

Këta ishin dhjetë engjëjt që ecin përkrah nesh. Ata janë dërguar nga Perëndia të na vështrojnë, të na drejtojnë, të na ngushëllojnë dhe të na mbrojnë, deri në ditën që do të bashkohemi me TË në vendin që e quajmë QIELL.

1 comment:

  1. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete