Ikona e Lindjes së Nënës së Perëndisë zakonisht tregon Shën Anën,
nënën e Marisë, gjysmë të shtrirë në krevat. Fytyra e saj është serioze
dhe pamja e saj është e thellë dhe reflektive. Ajo shikon Virgjëreshën Mari, duke u përpjekur të kuptojë misterin që ka filluar të zbulohet.
Shën
Ana simbolizon këtu natyrën që filloi pa fryte për shkak të mëkatit dhe
tani është duke bartur frytin prej ndërhyrjes së hirit të Perëndisë.
Shën Ana është rrethuar nga vajzat shërbëtore gati për të ndihmuar nënën
dhe për të larë foshnjën e sapolindur.
Pozicioni
dhe qëndrimi i Shën Joakimit ndjek variante të ndryshme. Në disa ikona
ai nuk është paraqitur. Në disa të tjera ai është treguar duke qëndruar,
ose ndonjëherë ai është i ulur, por gjithnjë ai ka një pozicion
lutjeje. Mrekullia e lindjes së një fëmije e bën atë të reflektojë
thellë. Ai shquan: “ardhjen plot ngazëllim për shërbesën e misterit që Perëndia i ka besuar atij dhe ai zhytet në lutje”.
Joakimi dhe Ana janë ballë për ballë dhe figurat e zmadhuara të tyre
shprehin karakterin madhështor si stërgjyshit e Perëndisë “Theopatores”.
Virgjëresha
e shenjtë në përgjithësi është paraqitur në pelena në krahët e mamisë
ose në një djep të vogël, pranë krevatit të Anës. Joakimi ndonjëherë ka
një pozicion lutjeje në drejtim të saj.
Të gjithë personat
e tjerë në ikonë kanë lartësi të zvogëluar dhe vëmendja është
përqendruar mbi Prindërit e Shenjtë dhe Fëmijën e tyre, që sapo ka
lindur. Në tërë ikonën zotërues është gëzimi. Jeta e re është
shprehur me ngjyra të ndritshme dhe fytyrat reflektojnë veç gëzim, siç i
kërkon ngjarja.
No comments:
Post a Comment