Perëndia krijoi
çdo qenie njerëzore në imazhin dhe përngjasimin e Tij për jetën e
përjetshme. S’ka gabime apo rastësira. Si edhe thuhet “Perëndia nuk
prodhon gjëra të vjetra. Gjithsekush, ose, sipas gjuhës Biblike “shumë”
thirren, por jo të gjithë zgjidhen. Disa lihen mënjanë, jo sepse nuk
kanë thirrje nga Perëndia, por sepse refuzojnë të pranojnë thirrjen e
tyre.
Gjithsecili e ka një thirrje. Dhe të gjitha thirrjet janë
“fetare”. Kjo nuk do të thotë që gjithsecili thirret t’i shërbejë Kishës
në aspektin profesional; të jetë peshkop, prift, dhjakon, murg,
murgeshë, lexues ose punëtor në Kishë i një prej këtyre llojeve. Është e
qartë që jo të gjithë thirren në këto shërbime specifike kishtare. Por
gjithsecili thirret t’i shërbejë Perëndisë dhe qenieve të tjera
njerëzore në një formë jete të cilën vetë Perëndia e dëshiron. Kjo
“formë jete” nuk është e nevojshme të jetë punë ose profesion.
Për
shembull, disa njerëz thirren të vuajnë në këtë tokë dhe të sjellin
rezultatet e njerëzimit të rënë në një mënyrë shumë të dhunshme; të jenë
viktima të sëmundjeve, pengesave, pikëllimeve; të jenë referuesit e
kujdesit të njerëzve të tjerë, ose përbuzjeve. Kjo është thirrja e tyre,
dhe ata janë bekuar në mënyrë të veçantë nga Perëndia dhe duhen nga
Krishti në plotësinë dhe pranueshmërinë e Tij.
Me një fjalë, për
gjithsecilin ekziston një plan dhe qëllim hyjnor. Ka një “paracaktim”,
jo në kuptimin që Perëndia programon krijesat e Tij ose u dhunon atyre
vullnetin e Tij kundër vullnetit të tyre, përkundrazi, Perëndia njeh çdo
person që para themelimit të botës dhe ruan jetën e tyre unike dhe
kushtet specifike të mënyrës së tyre tokësore të cilat janë në fakt
kushtet më të mira të mundshme për ta (sado e papranueshme mund të na
duket kjo neve krijesave në gjendjen tonë të kufizuar dhe të rënë).
Perëndia punon së bashku me secilin prej nesh, kështu që nëpërmjet
vuajtjeve që duhet të kemi në tokë, mund të shkojmë drejt jetës së
përjetshme në shekujt që vijnë.
Të gjithë kanë të njëjtën thirrje
Në një kuptim të caktuar çdo person ka të njëjtën thirrje, që është të bëhet shenjtor.
Jemi thirrur të bëhemi shenjtorë, të jemi të shenjtë ashtu si Perëndia
është i shenjtë, të jemi të përsosur si Ati në qiell është i përsosur.
(Rom. 1:7, 1 Kor. 1:2, 2 Pet. 1:15, Mt. 5:48)
Jemi krijuar të
gjithë të përmbushim veten tonë si krijesa të krijuara sipas imazhit dhe
përngjasimit për jetë të përjetshme. Ne mund ta arrijmë këtë, sepse
Perëndia jo vetëm që na krijoi me këtë potencial dhe në të vërtetë, kjo
urdhërohet, por sepse edhe Ai bën çdo gjë sipas fuqisë së Tij për të na
siguruar përmbushjen e thirrjes duke dërguar Birin e Tij dhe Shpirtin e
Tij të shenjtë në botë.
Meqë Krishti u lavdërua dhe Shpirit i
Shenjtë u derdh mbi çdo njeri, nuk ka justifikime për të mos u bërë
shenjtorë, për ata që e dinë dhe e besojnë këtë, dhe e përjetojnë këtë
në jetën e Kishës së krishterë.
Çdo gjë e mundur është bërë për ta
siguruar këtë. S’ka më gjë tjetër që mund të bëjë Perëndia. Çdo gjë
është dhënë dhe është përmbushur. Tani varet nga ne. Çfarëdo që Perëndia
mund të bëjë me njerëz të tjerë në vende të ndryshme, disa gjëra për të
krishterët janë përcaktuar, dhe veçanërisht për ne orthodhoksët. Në
mund të bashkëpunojmë me Perëndinë. Ne mund të marrim pjesë në
shenjtërinë e Tij. Ne mund të bëhemi, ashtu si na mësojnë edhe vetë
shenjtorët, gjithçka që Perëndia vetë është nëpërmjet veprave të hirit
ne jetën tonë. Ne mund të bëhemi të dashur, të paqshëm, të gëzuar, të
mirë, të urtë, të vërtetë, të duruar, të sjellshëm, të dhembshur, të
fortë, të pastër, të lirë, të përmbajtur… ose mund të mos pranojmë të
bashkëpunojmë me Perëndinë, të mos gjejmë kurrë veten tonë të vërtetë,
dhe të prishemi.
Gjithsecili ka thirrjen e tij/saj unike
Të
gjithë thirren të bëhen shenjtorë, por çdo person thirret ta bëjë këtë
sipas mënyrës së tij/saj unike. S’ka dy persona të njëjtë. Gjithsekush
është i ndryshëm. Të gjithë thirren të marrin pjesë në qenien dhe jetën
më Perëndinë. Të gjithë thirren të duan si deshi Ai, të njohin si njeh
Ai, të shërbejnë si shërben Ai, të jetojnë si jeton Ai. Por secili do ta
bëjë këtë sipas mënyrës së tij/saj të veçantë, sipas kushteve dhe
mjeteve konkrete që Perëndia ka për të.
Disa do ta shenjtërojnë
veten e tyre nëpërmjet martesës. Të tjerë do të shenjtërohen nëpërmjet
priftërisë, e të tjerë si popull laik. Disa do të bëhen murgjër, shumica
do të jetojnë çdo ditë në botën sekulare. Disa do të punojnë kryesisht
në mënyre fizike, të tjerë do të punojnë intelektualisht. Disa do të
bëhen artistë, shkencëtarë, biznesmenë, dhe profesionistë. Disa ndoshta
nuk do të kenë një punë ose profesion të caktuar.
Disa ndoshta do
të thirren thjesht të vuajnë, ndërsa disa të tjerë përsa i përket kësaj
bote nuk do të vuajnë aspak. Disa do të kenë shumë tundime, dhe do të
ngrenë barra të rënda për shkak të mëkateve të botës, dhe trashëgimisë
së natyrës së rënë, të prishur dhe të shtrembëruar. Disa mund të
luftojnë me kujtime të dëmshme, imagjinata, dhe pasione që ndonjëherë
duken të pamundura për t’u mbajtur. Ndërsa disa të tjerë do të jenë të
bekuar në mënyrë të veçantë duke pasur një natyrë njerëzore shumë të
pastër, për të cilën duhet t’i përgjigjen Perëndisë në mënyrë të
veçantë. Sepse si na mësoi dhe Krishti, “Kujt i është dhënë shumë, shumë
do t’i kërkohet”. Luk. 12:48
Por çdo person do të ketë jetën e
tij/saj për ta shenjtëruar. Dhe secili do të japë llogari për ato që ka
bërë. Në sytë e Perëndisë asnjë nga ne nuk është më i mirë se tjetri.
Askush nuk është më lart ose më i denjë për t’u lavdëruar. Por çdokush
duhet të gjejë rrugën e tij/saj dhe të lavdëojë Perëndinë nëpërmjet saj.
Në fund të fundit kjo është çështja. Të tjerat janë hollësira.
Dëshira për të gjetur vullnetin e Perëndisë është thelbësore
E
gjitha ajo që është e nevojshme për të zbuluar vullnetin e Perëndisë
dhe për ta bërë atë, është dëshira e pastër për të parë, për të dëgjuar,
për të kuptuar dhe për t’u bindur. Të tjerat i bën Perëndia. Kur
njerëzit e panë Jisuin në tokë, dhe madje nuk e pranuan dhe nuk iu
bindën Atij në dashuri, vetë Zoti dha arsyen, duke cituar profetin
Isaia. Ai tha që njerëzit kanë sy, por nuk shohin; kanë vesh, por nuk
dëshirojnë të dëgjojnë; kanë mendje, por nuk pranojnë të kuptojnë dhe të
shpëtohen. (Is 6:9-10; Mt. 13:13-14, Mk. 8:18; Jn 12:36-41)
Që
dikush të gjejë thirrjen e tij/saj duhet ta dëshirojë në të vërtetë ta
gjejë. Kjo duket e thjeshtë, dhe është e tillë. Por le të citojmë edhe
një herë atë që tha Zoti: “Të paktë janë ata që e gjejnë atë”. (Mt.
7:14)
Arsyeja është që kjo kërkon kurajë për të lejuar Zotin të
flasë, ose të dëgjojmë Perëndinë kur na flet, dhe ta ndjekim. Gjithashtu
kjo është plotësisht e dhimbshme, sepse duhet të largojmë vullnetin
tonë. Dëshirat e unit tonë duhet të mohohen. Idetë tona për veten tonë
duhet të braktisen. Planet dhe projektet tona personale duhet të hidhen
tej. Axhenda jonë e veprimeve duhet të hidhet tutje. Në duhet t’i themi
Perëndisë: Fol Zot, shërbëtori yt është gati! Ne duhet t’i përgjigjemi
Perëndisë: le të bëhet të unë, sipas fjalës sate! Dhe këtë duhet ta
bëjmë në të vërtetë. Nëse e bëjmë, do ta gjejmë thirrjen tonë. Por nëse
luftojmë kundër kësaj dhe vazhdojmë të kërkojmë gjërat që dëshirojmë, do
të jemi të mjerë dhe të trishtuar. Ne do të kuptojmë, atë që thotë dhe
kënga që “ne nuk do të jemi të përmbushur”. Sepse zemra e
personit njerëzor është krijuar për Perëndinë – për të vërtetën, për
dashurinë, për vetë jetën, dhe jo thjesht për “të ekzistuar” – dhe do të
jetë e papërmbushur, e pashpresë, e ngatërruar, e shqetësuar, e
zemëruar, e lodhur, … derisa ajo të prehet te Zoti.
Kemi nevojë për ndihmë gjatë rrugës
Është
thelbësore të dëshirosh vullnetin e Perëndisë. Pa të asgjë nuk mund të
ndodhë, me të çdo gjë ndodh. Një nga etërit e shkretëtirës guxon të
thotë që nëse një person do të dëshirojë vullnetin e Perëndisë, duke
ngulmuar nga lindja e diellit deri te perëndimi i tij, në fund të ditës
ai mund të jetë në gjendje “të kuptojë Perëndinë”. Por që të dëshirojmë
vullnetin e Perëndisë kemi nevojë për ndihmë. Kemi nevojë, së pari, për
ndihmën e vetë Perëndisë. Kjo do të thotë që duhet të lutemi dhe të
marrim pjesë në jetën Misteriale të Kishës së Perëndisë. Jisui tha:
“Kërkoni, dhe do të merrni”. Mt. 7:7
Apostull Jakobi na kujton
që nëse nuk kërkojmë ashtu si duhet, nuk do të marrim. “Ju nuk keni,
sepse nuk kërkoni. Ju kërkoni dhe nuk merrni, sepse kërkoni në mënyrë të
gabuar, sipas pasioneve tuaja. (Jak. 4:2-3)
Për të gjetur
thirrjen tonë në jetë duhet t‘i lutemi Perëdisë të na tregojë dhe të na
drejtojë në të për hir të emrit të Tij, dhe së fundi për veten tonë.
Përveç
ndihmës së drejtpërdrejtë nga Perëndia, kemi nevojë dhe për ndihmën që
na vjen nëpërmjet të tjerëve. Kemi nevojë prej drejtimin e atyre që kanë
përvojë në rrugët e Tij, në mënyrë të veçantë nga etërit dhe nënat në
besim. “Pyetni etërit tuaj dhe ata do t’ju tregojnë, të parët tuaj dhe
ata do t’ju mësojnë”. Ligj.përt. 32:7
Shenjtorët e Kishës kanë
shumë dëshirë ta përsëritin këtë varg nga kënga e Moisiut. Për të
dëgjuar zërin e Perëndisë, për të dalluar vullnetin e Tij për ne, për të
zbuluar qëllimet e Tij në jetën tonë, kemi nevojë për ndihmën e atyre
që e kanë gjetur Atë, ose më saktë, atyre që janë gjetur prej Tij.
Ne
e marrim këtë ndihmë në jetën e Kishës, para së gjithash nëpërmjet
pjesëmarrjes sonë në shërbesat dhe Misteret. E gjejmë edhe në Bibël, në
jetën dhe mësimet e shenjtorëve. E gjejmë dhe në etërit dhe mësuesit që
na dha Perëndia.
Perëndia premton që kushdo që kërkon udhëzim nuk
do të mbetet kurrë pa të. Vetë Ai do të na drejtojë, ashtu si thotë dhe
shprehja, “Kur dishepulli është gati, Zoti do të shfaqet”. Pa bindjen
ndaj fjalës së Perëndisë dhe Frymës në shërbesat, Misteret, Shkrimet dhe
shenjtorët e Kishës, ne që pretendojmë se jemi të krishterë nuk do ta
zbulojmë kurrë thirrjen tonë në jetë. Sepse kemi mohuar mjetet që na ka
dhënë Perëndia për ta gjetur atë.
Të jemi besnik aty ku jemi
Së
fundi, kemi mësuar që të zbulojmë vullnetin e Perëndisë për ne, duhet
t’i jemi besnik Atij kudo që jemi, besnik në kushtet që ai na ka
caktuar. Një nga pengesat më të mëdha për zbulimin e thirrjes në jetë, e
cila është një shprehje e qartë e mosbindjes sonë dhe e këmbënguljes,
është dëshira për t’u bërë dikush tjetër, dikur. Të gjithë kemi dëgjuar
njerëzit të thonë që nëse ata do të jetonin në një vend tjetër… do të
bëheshin të shenjtë. Ose nëse do të ishin martuar, ose nëse nuk do të
ishin martuar, nëse kjo, nëse ajo. Ne duhet të kuptojmë sesa i mëkatshëm
është ky qëndrim, sa i çmendur dhe sa mashtrues. Kjo është blasfemi. Dhe
kjo mund të jetë blasfemi kundër Shpirtit të Shenjtë për të cilin
Krishti thotë që ky mëkat nuk mund të falet, sepse me këtë guxon t’i
tregosh Perëndisë që dështimet në jetë janë faji i Tij që na bëri kështu
si jemi. Mt. 12:31; Lk. 12:10
Perëndia na ka bërë këta
që jemi, na ka vendosur këtu ku jemi, edhe kur është dëshira jonë që na
ka shtyrë. Ai na ka dhënë kohën dhe vendin tonë. Ai na ka dhënë qëllimin
e caktuar. Ne duhet të vijmë në pikën ku jo thjesht të lëmë veten tonë
në këto realitete, por kur i duam ato, i bekojmë, falënderojmë Perëndinë
për to, si kushtet për përmbushjen tonë si persona, mjetet për
shenjtërimin dhe shpëtimin.
Duke qenë besnik aty ku jemi është
shenja bazë që ne dëshirojmë vullnetin e Perëndisë në jetën tonë.
Përpjekja për të “lulëzuar aty ku jemi mbjellë”, si e thotë dhe
shprehja, është rruga për të dalluar praninë dhe fuqinë e Perëndisë në
jetën tonë, për të dëgjuar zërin e Tij, për të përmbushur qëllimet e
Tij, për të marrë pjesë në shenjtërinë e Tij.
Jisui tha që vetëm
ata që janë “besnik në të paktat” trashëgojnë më shumë dhe do të
caktohen në më të shumta. Ata që nuk janë besnik në gjëra të vogla të
jetës, dhe kështu dështojnë të pranojnë dhe të përdorin ato që Perëndia
na ka dhënë, humbin dhe ato pak që kanë ose, ashtu si Jisui thotë në
Ungjillin sipas Llukait – atë pak që mendonin se kishin, madje dhe kjo
pak, mund të ekzistojë në imagjinatat e tyre mashtruese. Mt. 25:14-30;
Lk. 19:11-27, 8:18
Kështu përmbledhja e gjithë kësaj është kjo:
Të punojmë për të bërë të mirën më të vogël dhe të mënjanojmë mëkatin
më të vogël në detajet që duken më të parëndësishme në jetë. Të pranojmë
kush jemi, ku jemi, kur jemi dhe si jemi, dhe të përpiqemi të
shenjtërojmë situatën tonë reale të qenies sonë nëpërmjet hirit të
Perëndisë, duke i rezistuar botës, mishit dhe të ligut dhe duke fituar
Shpirtin e Perëndisë nëpërmjet Krishtit në Kishë.
Të marrim pjesë në shërbesat dhe Misteret e Kishës,
të ushqehemi nga Shkrimet dhe të imitojmë shenjtorët. Të kërkojmë
ndihmën e njerëzve me përvojë, dhe t‘u kushtojmë vëmendje këshillave dhe
sugjerimeve të tyre. Dhe të shkojmë te Perëndia dhe t'i themi me zemër
të pastër: “U bëftë dëshira jote! Dhe Ai do të kuptojë që e gjetëm
thirrjen dhe prirjen tonë në jetë; dhe po përpiqemi të bëhemi shenjtorë
ashtu si Ai ka pasur dëshirë për ne që të ishim që nga fillimi.
Nga Atë Thoma Hopko
No comments:
Post a Comment