Gjithsecili e di


Nuk mund të jesh në të gjitha gjërat me të gjithë njerëzit.
Nuk mund t’i bësh të gjitha gjërat menjëherë, nuk mund t’i bësh të gjitha mirë.
Nuk mund t’i  bësh të gjitha gjërat më mirë se ndokush tjetër.
Sjellja jote njerëzore tregohet si e kujtdo tjetër.
Kështu që ti duhet të gjesh dhe të bëhesh ai.
Duhet të gjesh çfarë vjen e para dhe ta bësh atë.
Ti duhet të mësosh të mos konkurrosh me të tjerët, sepse askush tjetër nuk është në garë i të qenit ti.
Dhe më pas duhet të mësosh të pranosh identitetin tënd. Duhet të mësosh të caktosh prioritetin dhe të marrësh vendime.
Duhet të mësosh të jetosh në kufijtë e tu. Duhet të mësosh t’i japësh vetes respektin e duhur dhe atëherë do të bëhesh qenia njerëzore më e lumtur dhe më unike. Gjithmonë beso se ti je një person unik dhe i mrekullueshëm, se ti je vetëm një herë në ngjarjen e gjithë historisë, se më e drejtë është shërbimi yt për të qenë ai që je, se jeta nuk është një problem për t’u zgjidhur, por një dhuratë për ta mbajtur gjallë.
Kështu gjithmonë do të jesh në gjendje të ngrihesh nga ato që do të rrëzojnë.

No comments:

Post a Comment