Perëndia po më përgatit për gjithë bekimet e mrekullueshme që ka për mua

Perëndia po më përgatit për gjithë bekimet e mrekullueshme që ka për mua

Shpesh, Perëndia përdor përvojat e jetës sonë si gurë mbështetës për të na përgatitur për atë që Ai ka ruajtur për ne më vonë. Shkrimi i Shenjtë na thotë që Ai madje i merr dhe i shndërron gjërat që i ligu i sjell kundër nesh, dhe i përdor për të mirën tonë. Ai na drejton gjithmonë në udhëtimin e përgatitjes.

Prandaj është kaq e rëndësishme t’i mbajmë sytë të përqendruar tek Ai.

Të kemi besim që kur i dorëzohemi Atij, edhe nëse nuk e kuptojmë, Ai drejton hapat tona. Nëse diçka nuk po ndodh sipas planit tënd, kujto: "Perëndia e di çfarë bën. Ai kërkon me gjithë zemër më të mirën time. Perëndia po më përgatit”. Ndërsa je duke pritur, mos bëj gabimin e të përpjekurit të kuptosh çdo gjë.

Nëse vazhdimisht përpiqesh të kuptosh gjërat, kjo vetëm do të të sjellë zhgënjim. Lëri gjërat në dorën e Zotit. Thuaj: "Perëndi, koha ime është në duart e tua. Nuk do të shqetësohem, sepse besoj që Ti po më drejton në udhëtimin e përgatitjes për gjithë bekimet e mrekullueshme që ke ruajtur për mua“. Amin.