Kur i heqim sytë nga qëllimi, shikojmë vetëm pengesa!

A ke kaluar ndonjëherë situata ku je ndjerë sikur ishin lugina e hijes së vdekjes? Ne dekurajohemi shpejt gatë kohëve të vështira. Por mua më pëlqen shumë vargu i ditës së sotme: “Edhe nëse shkoj nëpër luginën e hijes së vdekjes…"
S’ka rëndësi çfarë po kalon sot, kujto: Ti nuk je vetëm, ti thjesht po kalon nëpër një situatë. Mos u përqendroaty dhe mos jeto për këtë situatë të vështirë. Situatat janë të përkohshme.

Sot të inkurajoj: mos e lejo frikën të të paralizojë në mes të “luginës së hijes së vdekjes”. Kujto që Zoti është me ty. Ai ecën përkrah teje. Ai të jep forcë. Ai përgatit një rrugëdalje për ty. Ai sjell njerëz dhe situata që të të nxjerrë ty nga momentet e vështira dhe të të vendosë në situata fuqie dhe triumfi. 


Sot, mos u dorëzo! Merr fuqi dhe ec përpara! Përfito një vizion duke e shikuar jetën nga ana tjetër. Ji më i dashur, më besimtar, më i fortë dhe më i mirë se kurrë më parë. Ndërsa vazhdon të ecësh përpara dhe të kapërcesh situatat,
ti do arrish në anën tjetër dhe do të ecësh në triumfin që Perëndia ka përgatitur për Ty! Amin.