Mesazh Sensibilizues. Aborti



Muaji I.

Mami, jam vetem 20 cm i gjate, por i kam te gjitha organet. E adhuroj zerin tend dhe sa here qe e degjoj leviz duart dhe kembet. Te rrahurat e zemres tende jan ninulla ime e preferuar.

Muaji II.
...
...Mami, sot mesova te thithja gishtat. Po te me shikoje do e kuptoje qe jam rritur pak, por akoma nuk jam aq i madh sa te mund te jetoj jashte shtepis sime. Ketu eshte kaq ngrohte.

Muaji III.

E di cfare mami? Jam vajze. Shpresoj qe kjo te te bej te lumtur. Un dua qe ti te jesh gjithmon e lumtur. Nuk me pelqen kur qan, dukesh kaq e trishtuar.. Edhe un trishtohem dhe qaj me ty, edhe pse ti nuk me degjon dot.

Muaji IV.


Mami, floket e mi kan filluar te rriten. Jan ende te shkurter e te holle, por un nuk merzitem sepse me von do i kem te gjate e te bukur. Kaloj shum kohe duke ber ushtrime. Per shembull tani mund te kthej koken dhe te leviz gishtat. Po ja dal mban mir me duket.

Muaji V.

Mami, ishe tek doktori sot. Ai te genjeu, te tha qe un nuk jam nje bebe, por un jam nje bebe. Jam bebja jote. Mami, cfar eshte aborti?

Muaji VI.

Sot e degjova prap ate doktorin. Nuk e pelqej ate, me duket i ftoht dhe pa zemer. Dicka po hyn ne shtepin time. Doktori e quajti ate gjilpere. Mami cfare eshte? Po me djeg.. Mami te lutem thuaji te ndaloj. Te lutem me ndihmo. :’(

Muaji VII.

Mami tani jam mire. Jam ne parajs, ne duart e nje engjelli. Ai po me mban. Me tregoi per abortin. Pse nuk me deshe mami?

….

Cdo abort eshte nje zemer qe nuk do te rrah me, dy sy qe nuk do shikojne, dy duar qe nuk do te prekin kurre, dy kembe qe nuk do munden te vrapojn, dy buze qe kurre nuk do te munden te flasin!
(Ne Shqiperi kryhen afersisht 10.000 aborte ne vit ku vetem ne Tirane shuhen 11 femije cdo dite nepermjet abortit...Nese e lexuat ju kerkoj nje gjest te vogel, qe dhe ju te klikoni 'Share' qe sa me shume njerez te jene te vetedijshem e te kujdesshem per veprimet e tyre.Aborti eshte krim dhe vrasje ndaj Sensibilizohuni o njerez !! Stop Abortit ! )


No comments:

Post a Comment